Zwrotów wadliwych i omyłkowo dostarczonych towarów, prosimy dokonywać wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.
Klienci nie prowadzący działalności gospodarczej i będący w świetle obowiązujących przepisów konsumentami, mają prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez jakichkolwiek dodatkowych opłat i podania przyczyny zwrotu.
Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Dokumenty niezbędne do wykonania zwrotu to :
- Klienci nie prowadzący działalności gospodarczej paragon
- Wypełniony protokół przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zakupu na paragon (do pobrania TUTAJ)
- Klienci prowadzący działalność gospodarczą po otrzymaniu towaru, przesyłamy korektę faktury, po otrzymaniu podpisanej korekty wykonujemy zwrot pieniędzy.
- karta gwarancyjna
- formularz reklamacji
- gdy przesyłka dotarła z uszkodzeniami mechanicznymi to klient zobowiązany jest dołączyć PROTOKÓŁ SZKODY SPISANY Z KURIEREM W DNIU OTRZYMANIA PRZESYŁKI
UWAGA
Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Numer konta oraz dane do przelewu kwoty z uznanej reklamacji:
Dokumenty niezbędne do wykonania wymiany to
- ksero dokumentu zakupy tzn. paragon lub faktura
- karta gwarancyjna
- formularz wypełniony na stronie i wydrukowany
- gdy przesyłka dotarła z uszkodzeniami mechanicznymi to klient zobowiązany jest dołączyć PROTOKÓŁ SZKODY SPISANY Z KURIEREM W DNIU OTRZYMANIA PRZESYŁKI
Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i napisać protokół opisujący zniszczenia. Taki protokół podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę reklamacji.
Odpowiedzialność Hotair za dostarczenie wadliwych produktów jest ograniczona do wymiany towaru. Jeżeli zostaną spełnione powyższe wymagania.
Dokumenty niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej to
- ksero dokumentu zakupy tzn. paragon lub faktura
- karta gwarancyjna
- formularz reklamacji
Wyniku braku powyżej wymienionych dokumentów reklamacja będzie odrzucona, ewentualne naprawy będą wykonywane odpłatnie.
Po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów.